GARANTIJA
1. Garantinis laikotarpis
1.1 Privatūs klientai. UAB Ainara suteikia gamyklinę dvejų (2) metų garantiją kubilams ir pirtims, kurios perkamos asmeniniam naudojimui. Garantinis laikotarpis prasideda nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos. Garantija galioja gaminį naudojant pagal instrukcijas.
Privačių asmenų skundų teisė taikoma tik naudojant prekes asmeniniais tikslais.
1.2. Juridiniai asmenys (komercinės paskirties). Komerciniam naudojimui įsigytiems kubilams ir pirtims suteikiama (12) mėnesių garantija. Garantija galioja gaminį naudojant pagal instrukcijas. Garantinis laikotarpis prasideda nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos.
2. Garantijos sąlygos
2.1. Pirkėjas turi teisę į garantiją dėl gamybos ir medžiagų defektų, jeigu prekė buvo naudojama pagal paskirtį ir pagal instrukcijas.
2.2. Atkreipkite dėmesį, kad užsakant komplektus surinkimui, garantija taikoma tik pateiktiems komponentams, o ne surinkto gaminio funkcionalumui.
• Medinius kubilus reikia įrengti nedelsiant (maksimalus tinkamumo laikas po pristatymo – viena savaitė).
• Pirtis turi būti surinkta ir sumontuota per dvi savaites nuo pristatymo.
3. Žala ir defektai, kuriems garantija netaikoma
3.1. Pardavėjas neatsako už Prekių trūkumus, atsiradusius dėl netinkamos ar aplaidžios Prekių priežiūros, laikymo, montavimo, naudojimo, modifikavimo, remonto ir/ar natūralaus jų nusidėvėjimo ir/ar mechaninių pažeidimų.
Garantija, be kita ko, netaikoma defektams, atsiradusiems dėl
• Neteisingo UAB „Ainara“ gaminio surinkimo
• Surinkimo instrukcijų neatitinkančios medžiagos naudojimo
• Žalos dėl netinkamo naudojimo montavimo metu ir po jo
• Neteisingų tvirtinimų, pamato
• Uragano, stichinės nelaimės ar kitokio gamtos poveikio padaryto žalos
• Gaminio modifikavimo
• UAB „Ainara“ nesuderinto remonto
• Priežiūros nurodymų nesilaikymo
• Nepakankamos medienos priežiūros
• Defektuotos medienos apdailos
3.2. Garantija netaikoma medienos medžiagoms būdingiems defektams. Tokiems defektams priskiriami, pavyzdžiui, medienos įtrūkimai, spalvos pakitimas, nutekėjimas dėl aplinkos deformacijos ir medienos susitraukimo bei kiti defektai, kurių klientas gali išvengti tinkamai prižiūrėdamas gaminį pagal toliau pateiktas instrukcijas:
• Svarbu laiku sureguliuoti diržus, nes nesavalaikis reguliavimas gali sukelti durų įdubimą ar sugadinti pirties profilius.
• Pirties išorinis paviršius bent kartą per dvejus metus turi būti apdorotas medienos apsaugos priemone arba impregnuotas medienos antiseptikais.
• Norėdami apsaugoti medinių lentų galus nuo įtrūkimų ir apsaugoti pirtį nuo grybelių, pelėsių ar vabzdžių, bent kartą per metus turi būti apdorotas visas vidinis paviršius specialiomis priemonėmis.
3.3. Garantija netaikoma krosnelės pažeidimams, atsiradusiems dėl vandens užšalimo krosnyje arba viryklės tirpimo dėl vandens trūkumo kubilo viduje.
3.4. Garantija netaikoma stiklo pluošto ir medinių kubilų ar vidaus įrangos pažeidimams, atsiradusiems dėl vandens užšalimo kubilo viduje. Visada ištuštinkite kubilą, jei kyla pavojus užšalti.
3.5. Garantija netaikoma bet kokiems stiklo pluošto spalvos pokyčiams dėl fizinių ir cheminių vandens savybių, taip pat priežiūrai ir valymui naudojamų cheminių medžiagų.
3.6. Garantija netaikoma susidėvėjusioms dalims, tokioms kaip lauko krosnelių metalinės grotelės, chromuotų detalių dangos pažeidimai, pvz., movos ir antgaliai.
4. Pirkėjo įsipareigojimai gavus prekę
4.1 Pirkėjas privalo iš karto po pristatymo, dalyvaujant kurjeriui, atidžiai patikrinti prekių komplektiškumą ir transportavimo pažeidimus. Pirkėjas pasirašo vežėjo pateiktame siuntos dokumente, patvirtindamas, kad gautoje prekėje nėra matomų pažeidimų. Dokumentą turi pasirašyti abi šalys vietoje. Išsaugokite sąskaitą faktūrą ir kvitą.
4.2 Jeigu pirkėjas, gavęs prekę, nustato, kad prekė buvo sugadinta transportavimo metu ir/ar joje trūksta dalių, jis privalo apie tai informuoti vežėją ir nurodyti pažeidimą ir/ar surašyti trūkstamas dalis siuntos dokumente ir pasiimti padarytos žalos nuotraukos. Dokumentą turi pasirašyti abi šalys vietoje.
4.3 Jeigu pirkėjas, pasirašęs gabenimo dokumentą, nustato žalą dėl transportavimo, pretenzija turi būti išsiųsta UAB „Ainara“ per 7 dienas nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjui nepateikus skundo per nustatytą terminą, Pirkėjas praranda teisę reikšti pretenzijas dėl to.
5. Defektų šalinimas
5.1 Jeigu garantinis reikalavimas yra pagrįstas, UAB „Ainara“ per protingą terminą,
(1) nemokamai taiso gaminį arba teikia remonto medžiagas, arba
(2) pakeičia nekokybišką prekę nauja arba lygiaverte preke, jeigu prekė nebuvo panaudota. Keičiamos tik naujos prekės.
6. Skundų administravimas
Garantiniais ar pretenzijos klausimais susisiekite su mumis el. paštu info@ainara.eu arba telefonu +370 (619) 86 468.
7. Gaminių variantų modifikavimas
Gamintojas pasilieka teisę gaminti modifikuoti savo gaminių variantus, siekiant pagerinti jų kokybę ir funkcionalumą. Šie pakeitimai gali apimti patobulintas technologijas, medžiagas ar dizainą.
Jei planuojate įsigyti kokių nors produktų ar komponentų, kurie papildytų esamas prekes, primygtinai rekomenduojame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba prieš pateikdami užsakymą. Tai padės užtikrinti, kad jūsų pasirinkti produktai ar komponentai būtų suderinami su dabartinėmis prekėmis.
Mūsų tikslas – suteikti jums geriausią patirtį naudojant mūsų gaminius ir išvengti nesusipratimų. Esame pasirengę atsakyti į visus jūsų klausimus ir padėti išsirinkti tinkamus produktus pirčiai.
8. Pirkėjo teisė atšaukti užsakymą
1.1. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties anuliuoti užsakymą iki to momento, kol prekė nebuvo pradėta gaminti.
1.2. Norėdamas atšaukti užsakymą, pirkėjas privalo informuoti pardavėją apie savo ketinimą atšaukti užsakymą, atsiųsdamas raštišką pranešimą (pvz., el. paštu) pardavėjo kontaktiniu adresu.
1.3. Atšaukus užsakymą, pirkėjas turi teisę į visą jo sumokėtos sumos grąžinimą per [nurodyti laikotarpį, pvz., 14 dienų] nuo pranešimo apie atšaukimą gavimo dienos.
1.4. Jeigu prekė jau pradėta gaminti arba pradėtas gamybos procesas, pirkėjas neturi teisės atšaukti užsakymo pagal šią sutartį, nes prekė bus laikoma pagaminta pagal individualų užsakymą, o tai atima teisę nutraukti sutartį pagal vartotojų apsaugos teisės aktus.
PREKIŲ KEITIMAS IR GRAŽINIMAS
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklių redakcija.
Pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius įstatymus užsakytas prekes galima grąžinti pardavėjui, nenurodant grąžinimo priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos ir supakuotos kaip pristatant. Prekės gali būti grąžinamos pristatant savarankiškai arba per kurjerį į UAB „Ainara“ gamyklą-sandėlį Dūkštų g. 10, Maišiagala, Lietuva. Įvertinus grąžintų prekių būklę, pinigai per 10 kalendorinių dienų grąžinami Pirkėjui. Transportavimo išlaidas už prekių grąžinimą padengia pirkėjas.
Apie numatomą prekės grąžinimą pirkėjas privalo informuoti pardavėją elektroniniu paštu info@cupella.lt dieną prieš prekės grąžinimą. Grąžinant įsigytą prekę, už jos supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra tinkamai supakuotas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.
Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės, jei ji buvo naudojama ir/arba buvo sugadinta ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis parduotuvės taisyklių 3.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis, tvarkingomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.
Pretenzijos dėl prekės pažeidimų transportuojant turi būti pateikiamos kurjerių įmonės darbuotojui siuntos gavimo momentu ir turi būti atžymėti prekės pažeidimai prekės gavimo dokumente. Pirkėjui priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad perduota siunta yra be defektų, prekių kiekis, kokybė atitinka pirkimo- pardavimo sutarties sąlygas.
Prekės (-ių) grąžinimo adresas yra Dūkštų g. 10, Maišiagala, Lietuva